diumenge, 30 de gener del 2022

Desmuntant tòpics sobre l'aprenentatge d'una llengua

Quins sòn els tòpics i prejudicis més comuns sobre l'aprenentage d'una llengua?


Amb quines d'aquestes afirmacions estàs d'acord? Parlem-ne.
  • No tinc mai temps per aprendre llengües.
  • Aprendre llengües no és el meu fort.
  • Aprendre idiomes no fa falta.
  • Per aprendre una llengua cal sobretot treballar la gramàtica.
  • Tinc la sensació que no avanço gaire.
  • Hi ha llengües massa difícils.
  • No vull estudiar una llengua que em costi molt.
  • L'única manera d'aprendre una llengua és apuntar-se a un curs o anar a l'estranger.
  • Aprendre llengües per compte propi és molt solitari.
  • No vull parlar fins que no en sàpiga més.
  • Tinc molt accent i em fa vergonya parlar.
  • Em desanimo perquè algunes coses em costen.
  • Per aprendre un idioma cal practicar molt.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada